Uwaga, pod pretekstem sprzedaży płyt na rzecz chorych dzieci chodzą po mieszkaniach i zbierają dane osobowe mieszkańców. Zanim wpuściłem do mieszkania poprosiłem o dane firmy z jakiej jest. Chodzi o BM Śmigielski Michał z Wrocławia. Opinie do zapoznania w necie. Jak wróciłem do drzwi to już obojga nie było w klatce. Sąsiadów straszyli poborem do wojska lub obiecywali płyty z papieżem.
Uwaga oszuści !!! zbierają pieniądze na chore dzieci
-
Anonim (AtPxzG), 2014-10-30 14:58 Cytuj Zgłoś nadużycie
-
Anonim (vrYTC), 2014-10-30 16:18 Cytuj Zgłoś nadużycie
U nas chodziła młoda kobieta. O wojsku to był żart, pewnie dla rozluźnienia atmosfery. Powiedziała,że jest akcja dla dzieci, ale datek ma być conajmniej 20 zł i za to dostanie się płytę. Wpisywała nazwiska na listę, niezależnie od tego czy ktoś sobie tego życzył, czy nie.
-
Anonim (AtPxat), 2014-10-30 19:23 Cytuj Zgłoś nadużycie
Zbiorki pieniędzy dokonywane przez chodzenie po domach ( nawet gdyby były prowadzone przez fundacje lub inne instytucje charytatywne) są z zasady NIELEGALNE.
Każdy kto w takiej sprawie nachodzi mieszkańców (chociażby cel zbiórki był najszlachetniejszy) jest OSZUSTEM! -
roko28, 2014-10-30 20:11 Cytuj Zgłoś nadużycie
czas takich srogo karać
-
Anonim (euIxgz), 2014-12-22 17:30 Cytuj Zgłoś nadużycie
ja pomagam hospicjum www.hospicjum-podkarpackie.pl , które sama odwiedziałam i wiem, ze moje pieniądze są dobrze pozytkowane, warto pomagać z głową i mówić sprawdzam!
-
Anonim (ANGHM4), 2014-12-23 00:20 Cytuj Zgłoś nadużycie
Dopóki będą durni, naiwni ludzie , dopóty będa działać tacy oszuści.
-
Anonim (dRjiEd), 2014-12-23 09:06 Cytuj Zgłoś nadużycie
Nie mają wstydu. Ale zapraszam do mnie, od razu dzida na ryj.
-
Anonim (e3aWbq), 2014-12-23 18:17 Cytuj Zgłoś nadużycie
Z domokrążcami się nie rozmawia.
-
Anonim (ANGJSj), 2014-12-23 18:32 Cytuj Zgłoś nadużycie
(e3aWbq) napisał(a):
Z domokrążcami się nie rozmawia.
Święta racja! Jednakże większość ludzi to naiwne istoty, które za prawdę przyjmują wszystko co się do nich mówi. Sami są sobie winni. Nie żałuję ich.
Reklama